Soros György

A New York Times Soros György lapja, ami folytatja a bevándorlásellenes magyar kormány elleni támadást – írja közleményében a Kormányzati Tájékoztatási Központ arra reagálva, hogy Soros blogja, a 444 lebukott azzal, hogy egyik szerzője NYT-ba írt cikkét úgy mutatta be, mintha azt az Egyesült Államokban írták volna.

A közlemény szövege: A Soros-birodalom folytatja a bevándorlásellenes nemzeti kormány elleni támadást, a New York Times Soros lapja, ami közölte a Soros által pénzelt 444 álhírét. Az Amerikai Egyesült Államok elnöki hivatala épp minap mondta föl többek között a New York Times előfizetését, mert folyamatosan hazugságokkal vezetik félre a közvéleményt.

Forrás: origo.hu