MMM divat

Ultraelegáns, mégis kényelmes, csúcsmárkás olasz cipőt, valamint trendi slim fit öltönyt adott a pártalapító unokatestvérekre a botrányhős, aki amúgy még kormánykritikus véleményformálók szerint is vagy hülye, vagy hülyeségeket beszél.

„Megtalálta a zsák, pontosabban a zokni a foltját”

– hangzott el a Hír TV szerdai Szabadfogás című műsorában annak kapcsán, hogy a magyargyűlölő mondatairól elhíresült Herczeg Zoltán ellenzéki közszereplő-stylist lett az amerikai reklámpólók szerelmese, Márki-Zay Péter és a nemrég még lyukas zoknis Hadházy Ákos öltözködési tanácsadója, öltöztetője.

Ő tehát az, aki ultraelegáns, mégis kényelmes, csúcsmárkás olasz cipőt, valamint trendi slim fit öltönyt adott a pártalapító unokatestvérekre, a Mindenki Magyarországa Mozgalomnak tervezett félszáz díszzsebkendőt, valamint megálmodott nyolcféle nyakkendőt, és még pluszban, ezen felül egy három darabból álló külön nyakkendőkölteményt a rendkívül kényes ízlésű, mondhatni igencsak válogatós Márki-Zaynak. A rokonok a közösségi médiában megjelent fotók tanúsága szerint a budapesti divatmániások törzshelyén, az igencsak drága dizájnerközpontban, a Loft Outletben próbálgatták a csillivilli szereléseket.

MMM divat

Az nem került szóba, ki és miért állta a cechet, mindenesetre az adásban a jobboldali, illetve balliberális újságírók, értelmiségiek összevitatkoztak azon, vajon Herczeg Zoltán Budafoki úti divatáruüzlete méregdrágán vagy outlet áron szabja-e a maskarát ügyfeleire, köztük az ellenzék két önjelölt vezérére. Abban viszont a kormánykritikus szereplők – egészen pontosan: Nagy József (24.hu), Nagy Attila Tibor (Méltányosság Politikaelemző Központ) és Kukorelly Endre író-költő – is egyetértettek, hogy

Herczeg „hülye”, vagy legalábbis „hülyeségeket beszél”.

Emlékezetes, egy korábbi, a 24.hu-n megjelent interjúban Márki-Zay öltözködési tanácsadója olyan kinyilatkoztatásokkal rukkolt elő a magyar emberekről, mint hogy „A nép nem akar nevelődni, jó neki bután”, illetve „A nép borzalmasan korlátolt”. A Celeb vagyok, ments ki innen! egykori botrányhőse ugyanebben a cikkben imigyen bölcselkedett: „A botrányhoz két éve elég volt egy faszhelikopter, ma már mások fejére kell szarni”.

Ezekből a „herczegségekből” még a balliberális újságíróknak és értelmiségieknek is sok(k) volt – derült ki a Szabadfogásból. Egyszóval a vele való kokettálás legalábbis rossz fényt vet azokra a közszereplőkre, akiket ő próbál meg gatyába rázni, pontosabban divatba hozni.

Korábban megírtuk: az új alakulat minden egyes elnökségi tagjának más-más(!), az MMM logójához és színkódjához passzoló, azt kicsit átvariáló nyakkendőt készített Herczeg Zoltán stylist-divattervező. „Modern, 21. századi trendeknek megfelelő, európai színvonalú, tetőtől talpig minőségi” darabokat, „olasz ruhákat választottak a saját egyéniségüknek, testalkatuknak, habitusuknak megfelelően” az önjelölt forradalomárok. Márki-Zay egyedi nyakkendőit egy hónapig fejlesztette a botrányhős, aki különleges díszzsebkendő-variációval is megkínálta az unokatestvérek politikai formációját.

Fotók: Herczeg Zoltán Facebook-oldala