A kudarccal kapcsolatban az előadók elmondták, hogy a legfontosabb, hogy ilyenkor ki legyen vizsgálva, mi lehet az oka. De ilyenkor sem feltétlen másokat kell okolni, hanem magunkban kell keresni a hibát. Az első előadáson az önjáró vállalkozásról volt szó, és kiderült, hogy a mai technológia teret enged annak, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akikkel évente csak egyszer találkozunk, és az ilyen kapcsolatoknak az alapja a bizalom. A bizalom felépítésében, és elérésében is kaptak jó tanácsokat a jelenlévők.

A kép illusztráció

Fontosak a vállalkozások szempontjából a marketing és reklám feladatok megfelelő elvégzése. Megtanulhatták azt, hogy hogyan kell egy márkát, vagy brandet felépíteni, úgy, hogy közben kihasználjuk a technika adta lehetőségeket. Ide tartozik a facebook, twitter, email felületek, ezeknek a megfelelő kezelése, de fontos a google kereső is.  – foglalta össze Korponyai Ernő, a Csongrád Megyei Fivosz koordinátora.

Az is kiderült, hogy mit jelent a tradicionális vállalkozás, hogyan épül ez fel. A jelenlévők egy olyan pizzéria működéséről beszéltek, amely már 25 éve működik, és közel 100 embert foglalkoztat.

Szerdán is folytatódik a konferencia a Kormányhivatal épületében Szegeden, ahol bemutatkozik a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége, akik idén rendezik meg tízedik alkalommal a Fiatal Vállalkozók Hetét. Előadást tart Kakas Béla, a megyei közgyűlés elnöke. Arról fog beszélni, hogy milyen fejlesztések valósulnak meg Csongrád megyében a Területi Operatív Programban? Miért maradjanak a fiatalok településükön? Miért jó itthon dolgozni, vállalkozni.

sk