Martinek Tamás, az SZTE közkapcsolati rektorhelyettese úgy fogalmazott, a Superbrands 2017 díj az intézmény többéves márkaépítő tevékenységének elismerése, ugyanakkor a „fogyasztók” – a hallgatók, az universitas ipari partnerei, a páciensek – visszajelzése az itt folyó magas színvonalú oktatási, kutatási és gyógyító tevékenységről.

Idén tizenharmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország szakértői bizottsága a Superbrands díjakat. A zsűri elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a díjazott márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ben is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

Idén huszonkét éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már csaknem kilencven országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Forrás:
Antal Éva Eső
PR referens