Két fő tevékenységgel működik a REMA Consulting Kft. Az egyik az információ technológiai szolgáltatások nyújtása magánszemélyek és cégek részére, a másik pedig az ingatlanértékesítési és hitel üzletág, amely önálló üzletágként működik, Marika Ingatlan- és Hiteliroda néven. A 2015 decemberében megalapított cég családi vállalkozásként működik. Madarász Gábor és felesége végzik az ingatlanközvetítést főtevékenységként, kollégáik segítségével.

Madarász Gábor 13 évig hivatásos katonatiszt volt, de egy betegség miatt ott kellett hagynia hivatását. Nyolc éve végez információtechnológiai tevékenységeket. Egy helyi nagy ingatlanirodánál is segített webfejlesztés és online-marketing tevékenységekben, ott ahol a felesége is dolgozott. Madarász Gáborné öt évig dolgozott ennél a cégnél, most pedig egy éve már saját irodáját vezeti.

Teljeskörű szolgáltatásokat nyújtanak. Az ingatlan felvételtől a birtokbaadásig jelen vannak, emellett foglalkoznak hitelekkel, biztosításokkal, és ügyvédi háttérrel is rendelkeznek. Emellett az energetikai tanúsítványok elkészítésében is segítséget nyújtanak. 2 és 2,5 százalék között mozog a megbízási díjuk és kft-jük áfa mentes. Elmondásuk alapján az egyik legkedvezőbb díjazással rendelkeznek Hódmezővásárhelyen.

A partneri együttműködést is fontosnak tartják. Évek óta üzemel a https://vasarhelyi-ingatlanok.hu/ weboldal, ami magánszemélyek és cégek részére is nyújt ingyenesen ingatlanreklámozási szolgáltatásokat. „Más irodákkal és cégekkel is kapcsolatban állunk és ezt folyamatosan bővítjük. Inkább ebben hiszek, mint a túlzott piaci versenyben. Az együttműködés ereje többre képes. Hódmezővásárhelyen a Lakosztály ingatlanirodával és az Ingatlan Dél-Alfölddel állunk kapcsolatba, országosan pedig a Lakáskulcs-direct Ingatlaniroda a partnerünk. A mi ingatlankínálatunk természetesen ugyanúgy bekerül ezen irodák kínálatába, és így sokkal nagyobb célközönséghez érhet el az ügyfeleink ingatlana. Jelenleg egy európai értékesítési ügynökséggel is folyamatban van a kapcsolat kialakítása” – tudtunk meg többet a partneri együttműködésről Madarász Gábortól.

„Fő tevékenységként kell végezni, aktívan, és reggeltől estig elérhetőnek kell lenni. Nagyon fontos, hogy pontosak, megbízhatóak, magabiztosak, őszinték és együttérzőek legyünk az eladókkal és a vevőkkel is. Nagyon fontos a megfelelő bizalom kialakítása, hogy tökéletes ingatlant tudjunk nyújtani a vevőknek, és ugyanez az eladó részről is, hogy a megfelelő információk birtokában, minél gyorsabban és hatékonyabban tudjuk értékesíteni az ingatlant” – beszélt a hatékonyságuk titkáról Madarászné Marika.

„Ez nem elsősorban üzlet, figyelemmel kell lenni az emberre, hiszen minden ember más, minden élethelyzet más, és valljuk be, egy ingatlan eladása, vásárlása ritkán van azért, mert több millió forint hullott a nyakunkba. Legtöbb esetben az ingatlaneladás egy válsághelyzettel jár az ember életében. Elveszítünk valakit, ami örökléssel jár, ekkor megpróbáljuk értékesíteni a hagyatékul ránk maradt ingatlant, vagy ne adj’ isten válás következik be és el kell adni az addig közös otthont. Fontos, hogy ezt figyelembe vegyük” – beszélt az emberi oldalról az ügyvezető.

Különböző szervezeteket és alapítványokat is támogat a cég. Szorosan együttműködnek a Hódmezővásárhelyi Állatvédők Egyesületével, emellett tavaly egy gyűjtést szerveztek a Szegedi Gyermekklinikán. Madarász Gábor megköszönte azoknak a hódmezővásárhelyi és a kistérségben élő lakosoknak a segítségét, akik adományaikat eljuttatták a gyűjtőpontokra és így megkaphatták a sok csokoládét a gyerekek.

Szeretnék bővíteni ingatlanportfóliójukat, és irodájukat is, akár új kollégák felvételével. Emellett még több elégedett ügyféllel szeretnének rendelkezni a visszajelzés tekintetében. Cél még a partneri együttműködések tovább erősítése, és a webfejlesztés, illetve a közösségi média adta lehetőségek kihasználása.

Az ingatlaniroda kínálatába betekintést nyerhet a www.marika-ingatlanok.hu weboldalon, érdeklődni Madarászné Marikánál, a 06-30-695-8359 telefonszámon tudnak. Irodájuk a Királyszék utca 39. szám alatt található, ahol az ügyfélfogadás telefonos időpontegyeztetés alapján történik.

 

RV