A projekt elsődleges célja, hogy apró, szubjektív történeteken keresztülmutassa be a város képét. Ismert vásárhelyiek mesélnek arról, hogy milyen az ő városképük. A kisfilmekből, amelyek a város oldalán és a Vásárhelyi televízió műsorán is jelen vannak, öt már elkészült, és folyamatban van a hatodik is – mondta el Rókus Ákos, a Vásárhelyi Televízió ügyvezető igazgatója.

A sajtótájékoztatón pedig ünnepélyesen elindította Hegedűs Zoltán alpolgármester, Rókus Ákos  és Tarnai Zoltán, a kisfilmekért felelős személy Az én Vásárhelyem elnevezésű internetes oldalt.

A szakma figyelmét is felkeltette a kezdeményezés, Városmarketing gyémánt díjjal jutalmazta Magyar Marketing Szövetség a kisfilmeket.

Hegedűs Zoltán alpolgármester elmondta, hogy egy új platformot, a közösségi oldalak világát is bevonták abba, hogy minél több embernek mutassák meg ezeket a filmeket. Főleg a fiatalokat célozták meg, amelytől azt várják, hogy példaként állhatnak a kisfilmben bemutatott sorsok a fiatalabb generációk elé.

A filmek népszerűségét mutatja, hogy az egyes epizódokat mintegy 3-5 ezren nézték meg. Tarnai Zoltán hozzátette, hogy a díj csapatmunka eredménye, és a legnagyobb elismerés, hogy sokakat értek el, kapcsoltak össze ezzel a kezdeményezéssel.

Gratulálunk a díjhoz!

ÉR.