A Tibi atya brand mögött lévő(k) állítása szerint a korábban már általunk is bemutatott Oravecz Nóra ragaszkodott ahhoz, hogy közös kiadójuk, a Libri levegye a polcokról a Minden napra egy feles című Tibi atya-könyvet. (A kiadó ezt cáfolja.)

Az eset webes vonatkozása, hogy miután pénteken ez az információ kikerült Tibi atya Facebook-oldalára, a fiktív iszákos pap rajongói annyira felháborodtak, hogy tömegesen kezdték el jelenteni a Facebook felé Oravecz Nóra oldalát, egyúttal nem túl elegáns hozzászólásokkal is megszórták azt. Hogy melyik vezetett előbb eredményre, azt nem tudni – vagy a Facebook függesztette fel az oldalt, vagy annak kezelője döntött így –, de az biztos, hogy Oravecz facebookos oldala vasárnap óta elérhetetlen.

Éppen ebből kifolyólag az Oravecz-rajongótábor számát nem tudjuk megmondani, az biztos, hogy több százezer követővel ment a közhelyekkel szétmaratott, émelyítően egyszerű, az összefüggéstelenséget is bátran vállaló Oravecz-brand Facebook-oldala. A Tibi atya brand facebookos rajongói már 1,1 milliónál is többen vannak. Így aztán, ha tetszik, ha nem, a magyar Facebook véleményformáló nagyágyúiról van szó.

[Frissítés: hétfő délelőtt visszakapcsolták az oldalt.]

Forrás: hvg.hu