Varró Katalin elmondta, hogy november 3-án hétfőn felkerültek az internetre a kötelező felelősség biztosítás konstrukciói, ami alapján elmondható, hogy minimálisan emelkedtek az árak. December 1.ig kell, hogy beérkezzen a jelenlegi biztosítóhoz a felmondás, papírformátumban vagy személyesen. A Generali biztosító fontosnak tartja a személyes kapcsolatot az ügyfelekkel, kiegészítő szolgáltatásokat is bevezetett a kötelező biztosítás mellett, ezek kátyúkárra, elemi károkra, vad és háziállat károkra vonatkozóan is bebiztosítják az autót.

Azért fontos ez a biztosítás, mert a közlekedésben akarva, akaratlanul is érhet minket baj, a biztosító pedig vállalja, hogy az okozott kárt megtéríti.

Az gépjármű biztosítások másik fajtája a CASCO, amit nem kötelező megkötni, azonban mindenképpen hasznos a saját autónk védelmére.

A Generali elsőként vezette be a piacon a vételár garanciát, ezt már használt autókra is kiterjesztették. Amennyiben baj történik, akkor a biztosító visszafizeti az akár 2 -3 évvel ezelőtt megvásárolt autó akkori vételárát.

Különböző módozatok közül választhat az ügyfél, jelenleg 5 féle csomag van, és a Generali ügyfelei az Agip 110 benzinkutján 8ft-al olcsóbban juthatnak hozzá az üzemanyaghoz.

A Generali bővíti egyéb szolgáltatásait is, ehhez kapcsolódva létrejött egy mobiltelefonokra letölthető alkalmazás, ami ingyenes. Ezáltal szerződéseink állapotáról kaphatunk információt, illetve különböző élethelyzetekben is segítségünkre lehet, például, hogy hol van szerviz a közelünkben, ha lerobban az autónk.

Amihez nincs szükség személyes ügyfélszolgálatra, azt a Generali online felületén is el tudják intézni.A meglévő és jövőbeni ügyfeleket Varró Katalin várja Hódmezővásárhelyen a Bercsényi utca 33/A-ban lévő Generali irodában, illetve a 30-558-1966-os számon.

Soós Kata