Személyesen el kell látogatnia a NAV Csongrád Megyei Adóigazgatósága legközelebbi ügyfélszolgálatára, ahol kérelmére regisztrálják, és a továbbiakban ingyenesen használhatja ügyei intézéséhez az ügyfélkaput. A regisztrációhoz személyazonosításra alkalmas okmány és saját e-mail cím szükséges. A regisztrációt követően a megadott elektronikus levelezési címre érkező üzenetben foglaltaknak megfelelően aktiválást kell végeznie, amely az elektronikus levélben kapott kód megváltoztatását jelenti, egy egyedi, titkos jelszóra.

Milyen ügyek intézhetőek az ügyfélkapu nyújtotta szolgáltatással?

Bevallási kötelezettsége van? Nyújtsa be személyi jövedelemadó bevallását elektronikusan ügyfélkapun keresztül!

Kiegyenlítette adótartozását? Adó-visszaigénylést vár az adóhatóságtól? Ellenőrizze a pénzmozgásokat adófolyószámla-kivonata lekérdezésével!

Adóügyeinek intézésén túl más hatóságok szolgáltatását is igénybe veheti ügyfélkapun.

Szeretné megtudni, hogy munkáltatója bejelentette-e a foglalkoztatását? Kérdezze le TAJ számának megadásával a biztosítási jogviszonyát!

Gyógykezelés alatt áll? Tájékozódhat az igénybe vett egészségügyi szolgáltatás költségeiről, megtekintheti betegéletútját!

Lejárt a személyi igazolványa, jogosítványa? Az ügyfélkapun időpontot foglalhat a Járási Hivataloknál okmányirodai ügyeinek intézésére.

Továbbtanulók figyelmébe ajánljuk, hogy a hivatali ügyek intézése mellett ügyfélkapun keresztül a felsőoktatási felvételi lap is elektronikusan hitelesíthető.