A választáson való részvétel feltétele, hogy a választópolgár érvényes okmánnyal igazolja személyazonosságát, és lakcímét vagy személyi azonosítóját. Ezért az ügyfeleknek a rendkívüli nyitva tartással működő szegedi okmányirodákban lehetőségük lesz a már elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok átvételére, valamint az ideiglenes személyazonosító igazolvány pótlásának és a lakcímkártya pótlásának intézésére.

A Szegedi Járási Hivatal Huszár utcai okmányirodája április 5-én, szombaton 8-tól 16 óráig, április 6-án, vasárnap 8-tól 18.30-ig várja az ügyfeleket.

A TESCO Extra áruházban működő új kormányablak 5-én szintén 8-tól 16 óráig, vasárnap 10-től 15 óráig várja az ügyfeleket.

Ezen a két napon kizárólag a választójog gyakorlásához szükséges, személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatban lesz ügyintézés: a már elkészült okmányok kiadása kizárólag a Huszár utcában történik; a személyazonosító igazolvány és a személyazonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlása mindkét ügyfélszolgálaton intézhető. Az okmányok pótlásának illetéke postai és bankkártyás fizetéssel is teljesíthető.

 

Forrás:

Varga Márta

kommunikációs vezető