Délelőtt esőben kezdhették meg a körözgetést Jerezben a 2014-es szezonra készülő csapatok és versenyzőik, míg délután a felszáradó pályán a Williamst kormányzó Massa rakta fel a koronát a csapat elmúlt napjaira és megszerezte az elsőséget. Ennek talán nagy jelentősége nincs, azonban a groveiak számára biztató lehet, hogy mind négy nap benne volt a legjobb háromban és az autó is egész tűrhetően muzsikált.

Nem úgy a címvédőknél, ahol Ricciardo 7 kört tudott megtenni, majd csapat be is dobta a kesztyűt és pontot tettek a spanyolországi körözgetés végére. A motor hűtését egy új megoldással próbálták javítani, de az említett hét körnél így sem jutottak messzebbre, bár saját bevallásuk szerint ez alkalommal mechanikai hibával bajlódtak.

A csapat innentől a soron következő bahreini tesztekre koncentrál, amelyre az sem kizárt, hogy jelentősen át kell építsék idei versenygépüket.

A többi Renaul turbos autó sem muzsikált túl jól, a Toro Rossos újonc Daniel Kyvat, alig néhány kört tudott megtenni, míg a Caterhammel visszatérő Kobayashi ugyan 54-szer körbe tudott menni, de a motorral náluk is gondok akadtak.

Nico Rosberg a Mercedessel egy hosszabb etapon is kipróbálta a kocsit, ami szintén biztatóan sikerült, délután pedig át is adta a kormányt Lewis Hamiltonnak, aki kedden összetörte az autót, így kevesebb lehetősége volt a gyakorlásra.

Az utolsó tesztnapon a McLaren és a Ferrari volt a legszorgalmasabb, Magnussen 110, míg Alonso 115 kört tett meg, ami mindenképpen jónak mondható.

Délelőtt úgy tűnt a nap piros zászlós időszak nélkül záródhat, de az utolsó három órában háromszor is megszakították a körözgetést, Egyszer a tegnapi is hibázó Adrian Sutil pördült meg, majd Kevin Magnussen utánozta le a németet, aki az utolsó 10 percben a McLaren első vezetőszárnyát is összetörte.

Szeri Csaba