Ha nem tartózkodik otthon a fogyasztó a mérőóra leolvasásakor, nem kell aggódni – nyugtatta meg a Rádió 7 hallgatóit Mihály Tamás, az Alföldvíz  ügyfélszolgálati osztályvezetője. A leolvasó újra fel fogja keresni a címet, amennyiben akkor sem találja otthon a fogyasztót, akkor értesítést fognak hagyni a helyszínen. Ezen megtalálhatóak lesznek azok az elérhetőségek, amin időpontot lehet egyeztetni a leolvasásról.

A második leolvasás időpontját nem szokták közölni a fogyasztóval, de az Alföldvíz igyekszik olyan időpontot keresni, ami eltér az előző megkeresésétől. Havi rendszerességgel is be lehet jelenteni a mérőóra állását, ehhez egy előzetes regisztráció szükséges. Abban az esetben, ha ezt az ügyfél elfelejti bejelenteni, a rendszerben beállított átlagfogyasztás alapján el tudják készíteni a számlát.

Az Alföldvíz Zrt. több számon is hívható a 06-40/922- 334-es ügyfélszolgálati, valamint a 06-80/922-333-as műszaki hibabejelentőn. Hódmezővásárhelyen több ügyfélszolgálati irodát is üzemeltetnek, a Polgármesteri Hivatalon kívül a Szántó – Kovács János utca 64 szám alatt is várják az ügyfeleket.