„Az idei kötelezőkampány egyik legmarkánsabb eleme, hogy a szerződésüket felmondó autósok fele immár nem biztosítót vált, csupán kihasználja azt, hogy a meglévő biztosítója nagyobb kedvezményt kínál az új szerződést kötő ügyfeleinek – mutat rá Baksa Melinda, a kotelezo.hu ügyvezetője. – Az első napok adatai szerint, aki ugyanannál a biztosítónál szeretett volna maradni, de mégse csupán a biztosítója által küldött díjértesítőre hagyatkozott, hanem az új ügyfeleknek ajánlott díjat választotta, átlagosan csaknem 6600 forintot takarított meg.”

A kotelezo.hu eddigi adatai szerint folytatódott a köteleződíjak évről évre történő számottevő esése: az eddigi kötések 11 ezer forintos átlagdíjon köttettek, ami a tavalyi 12 500 forintos átlagértékhez képest újabb 12 százalékos csökkenést mutat. Az összes új szerződés 84 százalékán hat biztosító osztozik a portál adatai alapján. A kampány nyertesének már most egyértelműen a K&H tűnik: az első néhány napban az összes szerződés 27 százalékát egymaga gyűjtötte be. A dobogó többi helyének sorsa egyelőre még kérdéses, arra Wáberer, a KÖBE és a Genertel pályázhat legnagyobb eséllyel, de a többi leszakadó biztosító előtt a Groupama-Garancia és a Posta is közel 10 százalékos teljesítménnyel büszkélkedhet.

 

Forrás és teljes cikk: biztositasiszemle.hu