Ha az ünnepek alatt felcsúszott pár kiló, ne csüggedjünk, mozogjuk le a felesleget! Ha azonban mértékletességet tartottunk étkezéseink során, akkor nem kell félnünk a súlygyarapodástól. Tarján Lajos szerint a lényeg: Mozogni, mozogni és mozogni, azonban a mozgást is csak mérsékletességgel végezzünk!

„Legyen bármely korban, bátran edzhet a T & M Sportban!” – nyomatékosította a fitness stúdió vezetője. Kortól függetlenül, a súly nem kímél bennünket, mindegy, hogy fiatalok, vagy idősek vagyunk, a hízásra mindenki hajlamos lehet. Ha lehet fogyasszunk minél több halat, amely a telítetlen zsírok miatt nagyon fontos, mert arra szüksége van a szervezetünknek.

Télen is lehet futni, nagyon egészséges és tökéletes mozgás. A szabadlevegőn azonban vigyázzunk a torkunk miatt, mert könnyebben megfázunk. Éppen ezért végezhetjük edzőteremben is a futást. Ez egy aerob mozgásnak minősül, melynek lényege, hogy a pulzustartományunkat, a kornak megfelelően 60-70 %-os szinten tartsuk meg. Ezt egyszerűen ellenőrizhetjük: úgy kell egymás mellett futni, hogy lihegve is, de megértsük egymást. A kardio mozgást nem nagyon ajánlja a szakember, hiszen az megterheli a szívet, főleg az ünnepi étkezések után. Az aerob mozgást követheti egy súlyzós edzés, ezt sem nagy súlyokkal kell végezni. Azért van rá nagy szükség, mert az izmok stimuláláshoz kellenek a súlyzókra is.

Kodácz Csengele